niedziela, 14 marca 2021

Beżowy płaszcz

           Jest czasem tak, że kupujesz coś, co leży na Tobie idealnie i bardzo Ci się podoba, ale po sezonie wygląda już koszmarnie. Ciucha szkoda wyrzucić, mimo że już go nie założysz. Ja miałam tak z ulubionym płaszczem. Oczywiście nigdzie nie mogłam znaleźć podobnego, więc postanowiłam rozpruć cały płaszcz i odbiłam dokładnie na papier każdy jego element. Materiał znalazłam identyczny, tylko inny kolor od oryginału i skroiłam z niego elementy. Uszyłam, przymierzyłam i znów mam ten sam płaszcz, tylko w odświeżonej wersji :D  Zdecydowanie polecam rozwiązanie i wyjście z takiej sytuacji, jeśli nie możecie znaleźć w sklepach odpowiednika swojej ulubionej rzeczy. Jest to bardzo pracochłonne, ale naprawdę warto ;)

 


 Fot Kamil Skrzypczyk

=>  @redbeardmoose  <=

Płaszcz (wykonanie) - Sandra Kempińska















Wiatry były silne, mimo to sesja udana ;)

11 komentarzy:

  1. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń