piątek, 7 maja 2021

Anime style

           Lubię czasem wcielać się w różne postacie z bajek i filmów. Jest to przede wszystkim fajna zabawa na sesji i oczywiście przy tworzeniu kreacji. Inspiracji szukałam w moim ulubionym anime - Sailor Moon, stąd te różowe długie włosy, krótka spódniczka i oczywiście body, na którym są symbole z serialu. Taka mała mieszanina kilku elementów, nic konkretnego, ale spróbować nie zaszkodzi. Spódniczkę uszyłam z cienkiej tkaniny, jest skrojona z koła, a na boku wszyty zamek. Proste rzeczy są najbardziej praktyczne ;) A jeśli chodzi o całokształt: anime + japońskie auto + kwitnące drzewa - wyszło ciekawe połączenie nawiązujące do Japonii. Tak to sobie szalenie wymyśliłam :P

 

 
Fot Kamil Skrzypczyk
=>  @redbeardmoose  <=
 
Spódniczka - Sandra Kempińska
Body - Bershka 




... no to w drogę ;)


1 komentarz:

  1. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń