wtorek, 27 sierpnia 2019

Wakacje nad morzem cz.2

          Planując wakacje nad morzem, zaplanowałam oczywiście sesje w stroju kąpielowym (poprzedni post). Przygotowując jedną stylizacje trochę było mi mało, więc postanowiłam uszyć coś jeszcze, coś co idealnie nadaje się na plaże - proste, wiązane w pasie spodnie, z rozciętymi nogawkami. Uszyte z zwiewnej, delikatnej tkanina w pastelowym odcieniu, bez której nie było by zamierzonego efektu na zdjęciach. Góra to oczywiście część od uszytego wcześniej stroju. Cóż nie mogło być inaczej skoro byłam na plaży w tak gorący dzień ;) Cieszę się bardzo, że pogoda i zachód słońca stworzyły świetny klimat pod taką sesję, nawet zadziwiające było to, że jakoś wcale za wiele ludzi nie kręciło się wtedy po plaży, także wszystko przebiegało bardzo sprawnie :D



Fot Mateusz Gajecki

Strój kąpielowy, spodnie - Sandra Kempińska


Szkoda, że lato w Polsce trwa tak krótko...

42 komentarze:

  1. Niezła gra świateł. Wyglądasz jak mała syrenka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja wyszła cudownie, zdjęcia mają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Światła na zdjeciu super współgrają z kolorem
    stroju. Strój jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wakacje udane i pogoda dopisała:) Śliczne zdjęcia:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie i mega sesja

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentujesz! Bikini jest przepiękne, wyglądasz w nim jak syrena! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobierowo to magiczna miejscowość. Informacje o noclegach w tym miejscu znalazłem na title="Pobierowo noclegi">www.pobierowo.com.pl. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tuba Chorzowa www.tubachorzowa.pl - zawsze aktualne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje i lato są zdecydowanie za krótkie. Polskie morze uwielbiam i jeśli tylko będzie taka możliwość w tym roku, na pewno się tam wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku większość osób spędzi swoje wakacje w Polsce :) Dlatego jeśli wybieracie się nad morze to koniecznie rozważcie Mielenko koło Mielna - znajduje się tam świetny ośrodek Lazurowy Brzeg: https://lazurowybrzeg.pl/. Sądzę, że będą to niezapomniane wakacje nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówisz Gosiu, pewnie nie będzie możliwości wyjazdu za granicę w tym roku, ale nasze polskie morze też jest piękne! Zdjęcia z wpisu również cudowne! ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam polskie morze o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  12. nad morzem zawsze spoko - ja to zdecydowanie wolę taki wypoczynek niż np. góry, no ale kto co właśnie woli. Warto to pomyśleć i o jakimś kite, wind surfingu, albo i przynajmniej spróbować popływać na deskach sup. Ja znalazłam sup sklep i wkręciłam się w temat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje nad morzem są zawsze świetnym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje nad morzem to zawsze piękny czas

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje nad morzem to zawsze dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio skorzystałam z super oferty https://condo.pl/investments/ i jestem bardzo zadowolona. Znalazłam idealny apartament w górach na inwestycje, będę go wynajować. Chciałam zainwestować pieniadze. W nim będzie kilka pokoi a dodatkowo jeszcze ogródek. Jestem pod wrażeniem jak dużo jeszcze apartamentów mają w swojej ofercie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący wpis. Przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń