środa, 19 czerwca 2019

Stylizacja z koronkowym body

          Romantycznie, z klasą, sexy i wyzywająco - tak właśnie chciałam, żeby to wyglądało. Każda odważna i pewna siebie kobieta powinna mieć w swojej garderobie takie kuszące, koronkowe body, które można założyć do wielu rzeczy i stworzyć mega kobiecą stylizację. Niestety body nie jest moim projektem, ale myślę, że kiedyś spróbuję uszyć coś podobnego. A tymczasem to kupione postanowiłam połączyć z czarnymi, eleganckimi spodenkami i różową, przezroczystą koszulą. Oczywiście taki model spodenek już kiedyś szyłam w wersji na plażę, ale tak uwielbiam ten model, że postanowiłam wykorzystać go ponownie (z formy Burdy). Formę na koszulę wykonałam sama. Także po krótkim wstępie zapraszam do zapoznania się z moją pierwszą taką twórczą wizją :D



Fot Mateusz Gajecki

Shirt/koszula - Sandra Kempińska
Shorts/spodenki - Sandra Kempińska
Body - New Yorker
 

Mam nadzieję, że stylizacja się podoba i chętnie poczytam opinie na jej temat ;)

1 komentarz: