niedziela, 12 października 2014

Czerwony Kapturek

Piękna i słoneczna polska jesień to idealna pora na sesje w lesie, dlatego też postanowiłam zainspirować się popularną bajką o Czerwonym Kapturku. Pelerynę uszyłam z delikatnej koronki, natomiast sukienkę z lekkiego i sztywniejszego materiału. Mam nadzieję, że nie przesadziłam z czerwonym kolorem, ale uwielbiam go :)













Zdjęcia/Pics - Monika Siwek

Sukienka/Dress - s.kempińska
Peleryna/Cloak - s.kempińska

Zapraszam na blog fotografa :)

41 komentarzy:

  1. MEGA :))) Pasujesz do takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! jestem pod wrażeniem ;) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sesja! Zazdroszczę takiego fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sesja, prawdziwy z Ciebie Czerwony Kapturek
    Masz piękny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACYJNE ZDJĘCIA!
    bardzo orginalnie to wymyśliłaś :) !!!

    zapraszam do siebie :)))

    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna pelerynka, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasujesz do takiej stylizacji :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja wyszła cudownie, świetny motyw !:)
    Pozdrawiam! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz w czerwieni :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne! Podziwiam Cię za to co robisz :)
    http://acratello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Peleryna jest piękna po prostu:) Podoba mi się efekt, jaki daje koronkowy materiał. Sukienka także bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy, zdjęcia :)
    Widać, że fajnie się bawiłaś w roli czerwonego kapturka, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, ale uważam, ze jest za bardzo czerwono.
    Dobry pomysł na pelerynę.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) :) :) :) pomysł bardzo oryginalny a pelerynka cudowna ;) śliczny materiał
    xx

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne klimatyczne zdjecia! cudowne wosy kolor przesliczny!

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się sukienka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.vaturum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja uwielbiam kreatywnych ludzi! pomysł na sesje - świetny, ale peleryna przebiła wszystko! wyszło Ci cudo:) już polubiłam na fejsiku i trzymam Twój blog w zakładkach - czekam na więcej inspiracji związanych z szyciem

    OdpowiedzUsuń
  19. jedna z lepszych sesji jakie widziałem! Tematycznie miazga! Zapraszam do mnie http://szejmen,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O jej, zdecydowanie NIE przesadziłaś z czerwienią ;) Wszystko cudowanie się komponuje i aż przyjemnie się ogląda ;) I bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów!
    + dodaję do obserwatorów

    ---
    http://something--great.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo gustowna stylizacja ;) Dobrze w niej wyglądasz. Mega ciekawie skomponowane kolorystycznie. Wymieniłbym rajstopy na czarne.

    OdpowiedzUsuń
  22. fascynujące jest to, że jesteś rudowłosa, a w czerwieni Ci ładnie :)
    zwykle rudowłosym kobietom w czerwieni nie jest do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. hahahaha, przypomniałaś mi bale przebierańców za czasu podstawówki :D często bywałam czerwonym kapturkiem :D

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS, GDZIE MOŻNA WYGRAĆ " ZNISZCZ TEN DZIENNIK" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia. O.o :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł :)
    patrycjasyrnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia i kreację samą w sobie. Wyglądasz cudownie w tej czerwieni, wśród liści. Stylizacja jest bardzo dziewczęca. Wyglądasz jak żywcem wyjęta z baśni braci Grimm.
    Zapraszam w wolnej chwili na polka-dots.pl

    OdpowiedzUsuń