niedziela, 25 sierpnia 2024

Sea vibe

           Myślę, że każdy kto mnie zna wie doskonale o tym, że kocham morze, kocham ten morski klimat i oczywiście zachody słońca. To tu jest moje miejsce i to tu czuję się najlepiej. Spacerując po plaży, brzegiem morza, uświadamiam sobie jak bardzo to mnie relaksuje i uspokaja moje chaotyczne myśli. To tu zbieram siły, inspirację i motywację do działania. 

          Gdy szefowa pokazała mi ten wzór na materiale, od razu skojarzyłam sobie z falami i tak też go nazwaliśmy. Piękny, zwiewny i lekki szyfon w połączeniu z falbankami to idealny wybór na stylizację, na plażę. Cała nasza letnia kolekcja to niesamowite i wyszukane wzory, eleganckie i lekkie kreacje, które można zakładać na różne okazje, między innymi na wakacje. Polecam :)



Fot Wojciech Bogdański

Sukienka powstała we współpracy z marką Awama








Szczęścia nie trzeba szukać daleko, ale można, jakieś 500 km dalej ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz