sobota, 3 sierpnia 2024

Najlepiej w czerni

           Dobrze czuję się w czerni i na takich mroczniejszych sesjach. Lubię ten klimat i myślę, że do mnie pasuje. Pomysł na sesje na parkingu z moją miatą chodził za mną już od dłuższego czasu i w końcu udało się ją zorganizować. Stylizacja oczywiście nie mogła byś inna niż czarna do czarnego auta i w moim stylu. Ponownie wykorzystałam znalezione w necie body, tym razem w duecie z krótką spódniczką. Niestety nic tutaj nie jest uszyte przeze mnie, ostatnio mam coraz mniej czasu na spędzanie go przy maszynie, nad czym bardzo ubolewam. Czasy są takie, że wciąż gdzieś pędzimy, brakuje nam chwili dla siebie i realizowanie różnych planów. Mam jednak nadzieję, że wkrótce stworzę sama kolejną stylizację, a może kolejny cosplay... 




Fotograf  oliwerra_studio 
Black Lady black_lady_mx5










Czasem wystarczy zatrzymać się na chwile i spojrzeć na swoje szczęście ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz