poniedziałek, 9 marca 2015

Wiosenny spacer po Olsztynie

Mam słabość do tkanin ze wzorkami, dlatego tym razem również postanowiłam kupić taki materiał. Trafił się taki na wyprzedaży za jedyne 5 zł za metr! To jak za darmo ;) Tak więc mój kolejny płaszczyk kosztował mnie tylko 10 zł! Uwielbiam wyprzedaże i polecam je dla tych, którzy szukają czegoś oryginalnego i taniego :)
Sesja odbyła się w malowniczym Olsztynie na Jurze krakowsko-częstochowskiej. Miejsce naprawdę piękne, widoki niesamowite, a na szczycie ruiny zamku. Idealnie jak na pierwszy wiosenny spacer.


Zdjęcia/Pics - Monika Siwek

Płaszcz/Coat - s.kempińska

17 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Kolor włosów również cudowny! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam płaszcz. Jakie nogi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz dostałam taki komentarz ;) dziękuję :*

      Usuń
  3. Wow ,jak ślicznie wyglądają te włosy.Świetny płaszcz !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk- świetny!:)

    A zamek sama zwiedzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Super płaszczyk !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka cudowna pogoda! Piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk wyszedł przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję talentu! Zawsze chciałam szyć, jednak nie mam w tej dziedzinie zdolności!
    Płaszczyk pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo kochana mega zdolniacha z Ciebie, taki płaszczyk wyczarować i za tak niską kwotę- mega szacun! :) :)
    i dostrzegłam ślicznie lakier na pazurrrrkach <3
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ci wyszedł ten płaszcz ♥

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz, uwielbiam Twoje włosy ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz przecudowne nazwisko i nietypowe nazwisko, które ma również mój kolega, widać nie daleko szukać ;)
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Promieniejesz ! ;) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk dla pięknej kobiety ;) Naprawdę uwielbiam przeglądać Twojego bloga, masz piękne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń