środa, 4 marca 2015

Śpiąca królewna - zapowiedź

Dzisiejszy post jest małą zapowiedzią bajecznej sesji wykonanej przez uczniów ze szkoły W.S.Reymonta w Częstochowie. Temat, który narzuciłam młodzieży wymagał kreatywności i niebanalnych pomysłów. Myślę, że poradzili sobie całkiem nieźle i przyznam, że zdjęcia są niezwykle zaskakujące :) Poza tym uczniowie przy pomocy nauczycieli nakręcili krótki film o mnie, na potrzeby promocji szkoły. Już wkrótce odbędzie się premiera filmiku, a poniżej kilka zdjęć z sesji ,,Śpiąca Królewna".
 

Strona szkoły:



6 komentarzy:

  1. Oooo, czekam na efekty :) Zapowiada się ciekawie :)

    Ja równiez zapraszam na moją nową sesję zdjęciową :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/deer_3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Czekam na efekty również :) Wydaje sie na serio świetna ta sesja! :) Zapraszam również do mnie
    odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeejuuu! <3 ale cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł... fotki magiczne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa i ładne fotki
    zapraszam na szybki prosty konkurs z okazji dnia kobiet

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy zwiastun, owacje na stojąco za te prace . :)

    OdpowiedzUsuń