poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Króliczek

           Wiosna! Moja ulubiona pora roku... Owszem, była kilka miesięcy temu, ale ostatnio naprawdę brakowało mi czasu na blog. Od 2 lat bardziej skupiam się na naprawie mojej perełki, czyli mx5, a także na sesjach z nią. Moje życie zaczęło się kręcić wokół japońskiej motoryzacji: spoty ze znajomymi, wyjazdy na zloty na kilka dni. Ten świat wciąga, stąd taka długa przerwa od blogu, ale powoli wracam i dziś przedstawię słodką, różową bluzę z uszkami króliczka. Materiał to milutki i cieplutki welur, idealny na chłodne wieczory i na Wielkanoc oczywiście :D Cóż, zawsze chciałam mieć taką bluzę, więc skoro mogę sobie uszyć to uszyłam ;) 



Fot Adam Bijak

Bluza i spódniczka - s.kempińska








Te białe drzewa zawsze robią na mnie wrażenie <3

1 komentarz:

  1. Hallo,ein tolles Set was du hier trägst.Ich liebe so etwas auch in meiner Freizeit zu tragen.Auch die Bilder mit dem Auto sind absolut gelungen.Das sind schöne Motive.Allerdings kann man dir bei einigen Bildern etwas unter deinen Rock gucken.Das hast du vielleicht nicht so gewollt
    Viel Grüsse
    Andrea

    OdpowiedzUsuń