poniedziałek, 13 września 2021

Czarna kamizelka

           Po dłuższej przerwie wracam z nową i zupełnie inną sesją niż dotychczas. Cóż tak jeszcze nie pozowałam, więc to było dla mnie dość ciekawe doświadczenie, tym bardziej że robię to już od 7 lat :D Nie wiadomo kiedy to zleciało a za mną już ponad 100 różnych sesji zdjęciowych. Cieszę się również, że w ostatnim czasie mogłam pracować z różnymi fotografami i przy okazji poznawać też samą siebie, zobaczyć jak bardzo odważną i niezależną kobietą się stałam. 

          A teraz kilka słów o stylizacji. Kamizelkę z klapami uszyłam z czarnego materiału, zrobiłam rozcięcia na bokach, by dodać jej charakteru. Pod spodem prosta beżowa sukieneczka, lekko dopasowana do ciała, do tego wysokie i błyszczące szpilki. Tło: ciemny parking przy seksownej stylizacji pasuje idealnie i podkreśla mroczny i namiętny klimat. A przynajmniej ja tak to odbieram :P Zapraszam do zapoznania się z tematem.

 


Fot Jacek Klucznik

Kamizelka - s.kempińska
Sukienka - Sinsay




oby więcej takich sesji ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz