piątek, 30 października 2020

Czarownica #3

           To już moja trzecia stylizacja czarownicy i przyznam, że czuję się wyjątkowo dobrze w takiej roli, więc kto wie, może w poprzednim życiu byłam wiedźmą :D Oczywiście do złych osób nie należę, może czasem bywam wredna, ale mimo to nadal jestem miła i uprzejma ;) A co do stylizacji: pelerynę uszyłam już w tamtym roku, jedynie skróciłam ją z długości, a sukieneczkę wykonałam z grubej dzianiny, zapinana z tyłu na zamek kryty. Krótka, ale ciepła! Postanowiłam trochę zaszaleć i zrobić wersję bardziej niegrzecznej czarownicy, więc dodałam czarne pończochy do stylizacji. Jesienny klimat, trochę dymu i świec i mamy post na Halloween! Zapraszam :)

 

 

Fot Kamil Sikora

=>  Lustrzanym odbiciem  <=

Stylizacja - Sandra Kempińska

 















Happy Halloween


2 komentarze: