czwartek, 28 maja 2020

Moja mx 5

          Przez ostatnie kilka miesięcy zakochałam się w japońskiej motoryzacji do tego stopnia, że postanowiłam kupić kultowy model Mazdy - mx 5 czyli miatę. Auto jest teraz moim oczkiem w głowie, taką zabawką, o którą trzeba naprawdę porządnie zadbać, w końcu to 98 rocznik. Motoryzacja stała się dla mnie drugą pasją, ale z tej pierwszej nie zamierzam rezygnować, więc łączę obie. Projektowanie stylizacji pod konkretną markę i model samochodu jest świetną zabawą i na pewno bardzo kreatywną, także planuję więcej sesji tego typu ;) A teraz chwilkę o stylizacji... cóż nie wysiliłam się za bardzo, ale myślę, że to tego auta nie potrzeba skomplikowanej kreacji. Uszyłam prostą, dzianinową sukienkę z kieszonkami w szwach i ściągaczami na dole i rękawach. Po prostu mała czarna do małego czarnego auta. Sesja już w klimacie wakacyjnym i oby pogoda była tylko coraz lepsza na takie zdjęcia. Zapraszam :)



Fot Monika Siwek

Sukienka - Sandra Kempińska
kozaczki - Deichmann

Instagram: Black_Lady_mx5


Masz ciekawe autko, które mogłoby mnie zainteresować?
Chętnie zrobię z nim sesje ;)


3 komentarze:

  1. To możne być ciekawy temat: "dziewczyna i samochód".
    Stylizacje pod konkretne samochody? 500 albo Lexus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobacze zdjęcia tych aut :) napisz na fb lub insta (linki masz u góry po prawej stronie)

      Usuń
  2. No wyglądasz mega super! Super sesja i super samochód! Oby tak dalej! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń