poniedziałek, 19 lutego 2018

Złota Góra

Częstochowa i jej okolice za każdym razem zachwycają mnie swoją różnorodnością i niesamowitymi widokami. Naprawdę jest u nas wiele miejsc do zwiedzania, a dziś polecam Złotą Górę, która znajduje się we wschodniej części miasta. Na jej zboczach wydobywano kiedyś wapień, ale w obecnej chwili kamieniołom jest atrakcją turystyczną, z której można oglądać prawie całą Częstochowę, natomiast całkiem niedawno pod Górą powstał Park Miniatur Sakralnych.
...a teraz przejdę do stylizacji ;) Uszyłam prostą, dzianinową sukieneczkę z golfem i ozdobiłam kawałkami czarnej koronki. Jest lekko rozkloszowana i krótsza na bokach, a rękawki zrobiłam ciut dłuższe. Wyszła taka jesienno-zimowa kreacja na spacer :D


Fot Monika Siwek

Dress/sukienka - s.kempińska

4 komentarze:

  1. Nigdy niestety nie byłam w Częstochowie. Bardzo podobają mi się zdjęcia, emanujesz na nich taką delikatnością i lekkością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wyglada ta sukienka w polaczeniu z kapeluszem :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszła Ci ta sukienka!

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    Nie wpadłabym na to, żeby taki typ rękawów udekorować koronką. Extra to wygląda. Bardzo Ci tworzowo w tej sukience :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń