niedziela, 1 października 2017

Bufiaste rękawy

Przy bluzach, sukienkach, koszulach... bardzo podobają mi się bufiaste rękawy. Mogą być z delikatnej dzianiny, zwiewnej tkaniny lub przezroczystego szyfonu. Ja postanowiłam wykorzystać takie rękawki przy luźnym sweterku, ozdobionym z tyłu zameczkiem. Do kompletu doszyłam spódniczkę z czarnej bawełny, z asymetrycznym przodem. Stylizacja idealna na spacery po parku, w ciepły, słoneczny, jesienny dzień ;)


Fot Katarzyna Gierka -> FB

Sweater/sweter - s.kempińska
Skirt/spódniczka - s.kempińska

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten look, idealnie :)
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy zamek, bardzo tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet mi się podoba ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka jesień jest przepiękna! :)
    Bardzo mi się podoba cała stylizacja no i ten kolor włosów też jest mega <3

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo fajna, a sweterek ładny ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się to połączenie a najbardziej buty :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam że ta stylizacja jest świetna. Idealna na ciepłe jesienne dni :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się bardzo podoba a ten trend z fokusem na rękawy ! świetnie wyglądasz, a sweterek przygarnełabym z chęcią!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterk wyszedł fantastycznie. Idealny jest na jesienny czas.

    OdpowiedzUsuń