niedziela, 23 listopada 2014

Tajemniczy ogród

Książkę ,,Tajemniczy ogród" czytałam dobre parę lat temu. Jest to naprawdę ciekawa powieść o małej dziewczynce, która znalazła klucz do zamkniętego ogrodu i postanowiła zająć się zaniedbanym zakątkiem. Jeśli nigdy nie czytaliście tej książki to polecam :)
Sukienkę uszyłam z dwóch materiałów: czarnego z tłoczonym wzorem i z szarej, grubszej dzianiny. Miejsca na sesje wybrałam jak najbardziej mroczne i ,,zaniedbane", w celu podkreślenia inspiracji, a jak wyszło, przekonajcie się sami.




Zdjęcia/Pics - Monika Siwek -> Klik

Sukienka/Dress - s.kempińska
Kolczyki/Earrings - katherine
Opaska do włosów - katherine



8 komentarzy:

  1. Jak zawsze mnie zadziwiasz ! ;)
    Każdy kolejny post lepszy od poprzedniego ;)
    Pozdrawiam, Koneko

    PS. Z niecierpliwością czekam na kolejny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sukienka i kolczyki<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega stylizacja !

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Sandra! I discovered your blog by Google+ and I followed right away. I hope you will follow me too. I'm italian blogger. I like very much this dress, congratulations....with color of your hair is perfect and really cool! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka! Śliczny wzór na czarnym materiale! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń