środa, 10 września 2014

Sailor Moon

Pamiętacie swoją ulubioną bajkę z dzieciństwa? Byłam wtedy wielką fanką Sailor Moon - Czarodziejki z Księżyca. Ostatnio znów zaczęłam oglądać serial, więc postanowiłam stworzyć stylizacje inspirując się bohaterką - Usagi.
W poprzednim tygodniu rozpoczął się nowy rok szkolny, a ponieważ Usagi była także uczennicą, sesja zdjęciowa odbyła się na terenie szkoły. Poczułam się znów jak siedemnastolatka :)






Zdjęcia/Pics - Monika Siwek
 
Bluzka/Blouse - by s.kempińska
Spódnica/Skirt - by s.kempińska
Kolczyki/Earrings - katherine.pl 
 
 
 


Koszulka/T-shirt - Izabela Pietrzyk
koszulki (i nie tylko) z dowolnym nadrukiem: HIKARU-IP@TLEN.pl




8 komentarzy:

  1. Słodko, ja uwielbiałam i nadal uwielbiam "Króla Lwa" :)

    Pozdrawiam, http://lirycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o, i jeszcze jak super dobrane kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natrafiłam na nie przypadkiem i jak je tylko zobaczyłam od razu skojarzyły mi się z Usagi :)

      Usuń
  3. Super! dobrze, że zerknęłam na bloga, bo stylizacja z Burdy mnie nie przekonała, choć zaciekawiła:) świetna sesja

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje :) na pewno odwiedze Twój blog i zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju Sailor Moon! ^^
    Ja co prawda tej bajki nie oglądałam, a ulubioną był Scooby Doo, ale wprost uwielbiam rysować postaci z tego anime ;) Są takie słodkie i nie zbyt skomplikowane ;) Jeśli znajdziesz czas, możesz wpaść i pooglądać - http://my-manga-koneko.blogspot.com/ ;)
    A co do stylizacji - cudowne ;) Jako faworyt wskazuję zdjęcie na boisku, gdzie siedzisz z piłką - urzekło mnie ogromnie ;)
    Koneko

    OdpowiedzUsuń