sobota, 17 sierpnia 2019

Wakacje nad morzem

          Słońce, plaża, morze... wyjazdy w takie miejsca nigdy mi się nie znudzą, mogłabym nawet zamieszkać w jednej z nadmorskich miejscowości. Sesja nad morzem od dawna była moim marzeniem i nareszcie się spełniła. Pierwsza myśl o stylizacji to oczywiście uszycie stroju kąpielowego, a że w moim przypadku nie może być taki do końca zwykły, postanowiłam zrobić go z cekinów. Zwykły nie przykuwałby tak uwagi, jak ten błyszczący w morskim kolorze, więc uważam to za doskonały wybór. Do stylizacji dodałam również spódnicę, którą uszyłam lata temu, dodałam jej tylko rozcięcie z przodu, żeby ładnie powiewała na wietrze. Dla mnie całość wyszła magicznie i chętnie powtórzyłabym taką sesję w następnym roku :D



Fot Mateusz Gajecki

Strój kąpielowy, spódnica - Sandra Kempińska
 

A jak Wy spędzacie wakacje? ;)


14 komentarzy:

  1. Świetny strój! Ja wakacje spędzam głównie w domu i na jednodniowych wypadach ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i ten strój niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są ładne aż miło się na nie patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie też kilka dni temu wróciłam z urlopu z nad morza :(

    Piękna sesja, mega klimat !

    A strój to prawdziwy sztossss- ajććć zachwycam się, mega szacun <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są przepiękne! Aż ciężko uwierzyć, że sama to uszyłaś. Zarówno strój jak i spódnica są rewelacyjne!

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój jest świetny. Bardzo podziwiam, że uszyłaś go sama! MAsz niesamowity talent

    OdpowiedzUsuń
  7. I really enjoyed reading this blog. I like and appreciate your work. Keep up the good work.

    top dune dubai

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym tak potrafiła szyć to już by mnie w żadnej galerii nie zobaczyli :P Śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz i świetne zdjęcia <3 Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wakacje spędzam nad morzem bo... mieszkam w Trójmieście :D Podziwiam za własnoręcznie uszyty strój i spódnicę :) No i zdjęcia z plaży <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Morze jest piękne! Zupełnie jak te zdjęcia, na prawdę świetny materiał ;)

    OdpowiedzUsuń