niedziela, 21 kwietnia 2019

Podsumowanie

          Po dłuższej przerwie na blogu, po wielu nieoczekiwanych zdarzeniach i zmianach w moim życiu, wracam zupełnie odmieniona, z innym podejściem i z innymi pomysłami. Dlatego postanowiłam oddzielić grubą kreską mój poukładany i spokojny okres życia, od tego, który zaczyna się teraz. Moje wcześniejsze stylizacje zdecydowanie pokazywały moją dość dziecinną stronę, bo często czułam się jak taka mała dziewczynka spełniająca marzenia z dzieciństwa. Dziś czuję się bardziej dojrzała i kobieca, ale jednak mocno odzywa się we mnie jakaś cząstka szaleństwa i spontaniczności, która wcześniej była wyciszona. Pora powiedzieć dość ograniczeniom i spojrzeć szerzej na świat, na nowe możliwości.

          Moje pierwsze stylizacje były bardzo bajkowe, pełne kolorów i zabawy. Takie sesje zdecydowanie odrywały mnie od szarej codzienności i przenosiły na chwilę w inną rzeczywistość. Chciałam by blog był magiczny, pełen inspiracji, twórczości, by pokazywał moje zainteresowania, styl i przede wszystkim mnie. Tak też się stało i nadal jest, to się na pewno nie zmieni :) A co przyniesie nowego moja wyobraźnia, na pewno wkrótce się okaże...

          Poniżej przypomnienie moich ulubionych sesji i stylizacji. Zapraszam na krótką podróż w przeszłość i do mojego bajkowego świata ;)


Alicja w Krainie Czarów (lipiec 2014)
 
Mała Syrenka (sierpień 2014)
 
Słowianka (wrzesień 2014)

Czerwony Kapturek (październik 2014)

Czarownica (październik 2014)

Baletnica (listopad 2014)
 

Wiosenny spacer po Olsztynie (marzec 2015)

Bella (maj 2015)

Retro (czerwiec 2015)

Nimfa (lipiec 2015)

Roszpunka (sierpień 2015)

Poranek (listopad 2015)

Sailor Moon - Serenity (marzec 2016)

Modne falbany (lipiec 2016)

Słodki szyfon (wrzesień 2016)

Kraina lodu (styczeń 2017)

Lata 20 (marzec 2017)

Biała suknia (czerwiec 2017)

Mała Syrenka #2 (lipiec 2017)

Country style (sierpień 2017)

Black Lady (październik 2017)

Groszki (maj 2018)

Błękitna sukienka (czerwiec 2018)

Modern style (lipiec 2018)

Wesołe miasteczko (wrzesień 2018)

Beżowy kardigan (październik 2018)






Dziękuję za miłe i motywujące komentarze, dziękuję przede wszystkim Monice Siwek za piękne i niesamowite zdjęcia, dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali i pomagali przy realizacji sesji <3

s.kempińska


1 komentarz:

  1. Lubię takie tematyczne stylizacje.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń